donderdag 9 maart 2006

Ophokplicht (2h01 - 21,3km)


Wie ooit zei dat blaffende honden niet bijten, was zeker geen loopfan. Vanavond had 'k een rustige duurloop gepland en heb die ook afgewerkt, klein detail ... onderweg een "close encounter" gehad met 'n hond :-). Ik had de dame én de hond nochtans gezien en was bewust wat uitgeweken maar 't was al te laat, de blaffer in kwestie - merk Duitse herder - trok zich van de leiband los en beet in de binnenkant van m'n onderarm. Gelukkig is 't winter en had ik behalve zo'n loopvestje ook nog 'n sweater eronder zodat het nog te harden viel. Het vestje is wel naar de knoppen natuurlijk, de rotkeffer z'n tanden gingen er vlotjes door :-) Met m'n arm valt het al bij al nog mee, ben na 't lopen langs de spoed gepasseerd waar ze 't hebben ontsmet en waar ik 'n spuitje kreeg. Verder moet 'k ook nog zalf smeren en antibiotica slikken. En die foto ? Ben niet zo'n freak die van alles foto's neemt hoor, maar dat mens zal me verdorie wel vergoeden voor alle kosten : bezoek aan spoed, medicijnen, jasje ,etc... Dus 'k heb liever 'n bewijs van schade. Als zo'n mensen de pretentie hebben van zo'n groot beest in huis te hebben, moeten ze 't ook maar in toom kunnen houden, zoniet houden ze beter goudvissen. Ik mag niet aan denken aan de gevolgen mocht dat bijtgrage beest z'n tanden in m'n 7-jarige dochter zetten. Zo, uitgeraasd ... En o ja, 't lopen ... dat ging goed ...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

djeezes, ziet er maar een vieze wond uit. inderdaad, da mens moet maar dokken voor de ravage dat dat beest aanricht, onbegrijpelijk dat zoiets kan gebeuren, maar mij is het ook al overkomen. een keer door zo'n rotbeest in mijn been gebeten, liep gewoon zonder toezicht rond in een straat waar ik doorliep. 't Was gelukkig maar een klein mormel, dus ik kwam er zonder schade van af. Hopelijk geneest alles snel en word je rap vergoed voor de schade.

Anoniem zei

Amai, dat is mijn echte "nightmare", gebeten worden door een hond!! Ikzelf heb al 2 keer geluk gehad (in Wenduine heb ik nog onlangs een koppel loslopende "Dobbermans" tegenkomen op het strand, en het baasje was ook al niet te vriendelijk toen ik hem erop aanmerkte dat in Belgie honden aan de leiband verplicht zijn....Ikzelf ben niet zo'n hondenliefhebber..(geen verwijt naar wie dat wel is hé). Ik wens je een spoedig herstel.

Best Online Poker Site zei

And what, if to us to look at this question from other point of view?