zaterdag 11 maart 2006

Koud (2h15' - 24,5km)

Kaat was de hele middag op stap met de scouts naar 't Gravensteen en daarvan heb ik geprofiteerd om 's rustig te lopen. Er stonden frietjes op 't menu deze middag en die waren kennelijk nog niet goed verteerd want de eerste kilometers had 'k echt het gevoel dat 't niet ging. Nadien ging 't beter en had ik door dat 't ook aan de felle wind en de kou lag. Echt 'n raar weertje, nu es een mooie zon gezien en vlak erna een fikse sneeuwvlaag in m'n nek. Uiteindelijk was 'k blij dat ik thuis was want ik denk niet dat ik al ooit zover gelopen heb. Nadien heb ik dan 'n bezoekje gebracht aan de hondenvriend van donderdag. Gelukkig zat 't beest in de tuin, want op m'n gemak was ik niet. Het ging om een kruising tussen 'n Duitse herder en 'n Keeshond uit 't asiel. Nu blijkt die hond z'n leiband gewoon middendoor te hebben getrokken en was ik een gegeerd hapje donderdag :-)

Geen opmerkingen: