woensdag 28 februari 2007

paarse bril

Vanavond is koning voetbal opnieuw van de partij. Niet dat ik op een dag als vandaag niet zou gaan lopen, maar 't was toch wel zo bekeken dat ik vanavond de mogelijkheid had de match te volgen. Van fanatisme was nooit echt sprake en dat is het vanavond tegen de sympathieke Limburgers al helemaal niet. Toch bekijk 'k vanavond alles door 'n paarse bril en geniet RSCA de voorkeur, da's duidelijk. De Brusselaars mogen dan wel top (nou ja:-) zijn in eigen land, als er voor de grote knikkers in de Champions League wordt gespeeld, krijgen ze al te vaak rammel, dus da's allemaal relatief. Als er 'champagnevoetbal' geserveerd wordt, ben ik al content en wint iedereen ...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik hoop voor jou dat die mannen uit Brussel het halen. Geef mij toch maar die van Genk, daar zie je tenminste nog eigen jeugd in plaats van derde rang Argentijnen.
Je hebt wel een interessante blog, ik kom hier zeker nog eens langs.
Groeten.

Anoniem zei

goede start