zondag 18 februari 2007

Blue Suede Shoes ...

... heb 'k nu al, maar het is maar de vraag of ik er ook zal mee dansen :-) Nieuwe loopschoenen gaan halen dus & flashy zien ze er alvast wel uit. Uiteindelijk laat je (ik toch) dat over aan de kunde van de mensen in de loopwinkel en nu bleven ofwel 'n model van Mizuno of de ProGrid Triumph 4 van Saucony over. Van 'n volk dat het eten van rauwe vis tot 'n cultuur heeft verheven mag je niet verwachten dat ze treffelijke gympies produceren vond 'k. Daarom heb ik dus maar voor de vertrouwde Saucony's gekozen. Grapje hé, die laatste voelden gewoon beter aan natuurlijk :-) De keuze werd duidelijk ook niet bepaald door 't kleur, hopelijk zorgt dat nu ook voor 'groovy' loopmoves.

Deze middag wel nog es gaan lopen op de 'ouwe' sloffen. Zeven rondjes van elk 2.485 m zodat 'k me het tochtje heen - en terug samen aan zowat 18km kwam, goed genoeg voor 'n luie zondag.

PS
:
Het gebroken glas is duidelijk de schuld van de schoenenverkoper. Ik stond net bij de glazen deur en wou aanzetten om ze te testen toen ie zei : "leef je maar es goed uit". Met de zichtbare gevolgen op de foto ...

Geen opmerkingen: