donderdag 9 februari 2006

Verloren gelopen

Gisteren van plan om een iets grotere tocht te maken dan voorheen. Op dezelfde manier vertrokken, aan zo'n tempo waarbij je 't idee hebt "dit hou 'k eeuwig vol". Onderweg kennelijk toch het verkeerde landweggetje gekozen want plots zat ik ergens totaal de verkeerde richting uit. Na 4 (!) keer bij een spoorwegovergang te zijn gepasseerd en de 'outback' van Deinze te hebben verkend, blijbaar toch de juiste weg gevonden.Uiteindelijk veilig thuis beland na 1.35'u, flink wat meer dan eerst gepland en redelijk hongerig. Als je 's avonds gaat lopen kan je beter uitgerust zijn met een draagbare GPS dan met 'n hartslagmeter :-)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

héhé, dat heb ik ook al verschillende keren voorgehad. Lollig hé.

Anoniem zei

Dag Bart,
bij deze heb ik ook jouw blogje gevonden, dit via Koen.
Tot blogs

Anoniem zei

Hallo,
of je kan de beiden combineren. (Garmin GPS Foreruner 301)... LOL.
Zal je blogje op de voet volgen. Welkom!

Johan zei

Dag Bart, succes met je blog. Deze ziet er goed uit. Ik ben ook maar net met dat bloggen begonnen. Op dat verloren lopen heb je zeker geen patent. Het is me ook reeds verschillende keren overkomen (vooral op vakantie). En dan maar extra kilometers doen, en soms ook wel een beetje...vloeken.