maandag 13 februari 2006

Just another day ...(1h34 - 16,9km)

Vrijdagavond 10.02 een goeie duurloop waarbij alles vlot ging, wel geen supertempo maar toch 1u34' gelopen. Op zaterdag dan de hele dag op stap, alle leuke dingen des levens geproefd :-) en pas op zondagochtend terug boven water gekomen, nadien zowat de hele dag geslapen. Bij 't opstaan bleek koning winter dan nog es van de partij, dus lopen zat er niet meer in (of misschien wat dat gewoon 'n goed excuus, mmm...).Vandaag hopelijk beter.

1 opmerking:

Johan zei

Volgens mij kan je die Maasmarathon zeker halen (indien je dergelijke weekends elke week hebt, zal het wel moeilijker worden...). Ik heb wel geen idee over hoeveel kilometers je voor het ogenblik doet, maar ik vermoed dat je conditie goed is. Je resultaten van 2005 liggen zeer dicht bij deze die ik enkele jaren geleden liep. Ik heb voor elke marathon op een 12 weken schema gelopen van Runner's World (dream team). De eerste marathon nog steeds met de beste herinneringen. Niet te vlug starten en na 30 km alles geven en "iedereen" voorbij steken. Fantastisch gevoel.