zaterdag 8 april 2006

Walking in the rain (2h52' - 31,7km)

Deze middag gaan lopen onder 'n méér dan bewolkte hemel, wetende dat er wel 's een nat pak kon inzitten. De eerste 10 bleef 't nog droog, maar dan tot zowat kilometer 20 (en da's lang) bijna constant in de regen. Ik was dan ook doorweekt, nog nooit zo nat de laatste paar maand. Voordeel is wel dat je 't dan redelijk koel blijft houden de rest van de tocht en door 't lopen kreeg ik 't ook nooit koud. Dit keer es gekeken hoe regelmatig ik liep en dat viel best mee, telkens in een vork van 1' met ca. 27' per 5km. Deze duurloop ging duidelijk beter dan die van vorige week, toen had 'k het te warm, te dorstig & die energierepen bleken overbodig. Vooraf had 'k voor Paashaas gespeeld en een flesje v 500ml Isostar verborgen onderweg :-) en dat was 'n goed idee. Bij 't lopen begon ik te dagdromen om op Paasmaandag niet voor de halve marathon maar voor de volledige afstand te gaan in Utrecht, maar da's nog wat te hoog gegrepen vrees ik. Het is gewoon zo dat 't nu goed voelt, ik geen kwetsuren heb en er al 2 x 30+ heb opzitten. Maar ja, m'n schema - dat ik al niet had - met zowat 'n maand naar voren schuiven, neen ... misschien niet zo verstandig. Eerst es goed lopen in Utrecht op de halve en dan met vertrouwen verder, dat zal beter zijn. Of niet ?

1 opmerking:

Anoniem zei

Je loopt toch sterk hoor momenteel ... maar wie weet .. inderdaad ... de halve in Utrecht en dan vlammen in Visé ... 't zou misschien wel aan te raden zijn!