zaterdag 1 april 2006

Dertig (2h53' - 30,2km)

Vandaag voor 't eerst gaan lopen met zo'n fuel-belt. Eerder had ik bij frank spencer gelezen dat er te krijgen waren bij Kruidvat en heb er deze morgen vlug ééntje gehaald. Bij 't vertrek voor 'n duurloop deze middag bleek dat ding tergend veel te bengelen. Zodanig zelfs dat 'k het na 30m niet meer zag zitten ermee te lopen, laat staan er de geplande 30km mee vol te maken. Wellicht ligt 't aan de maat, ik kan 'm niet voldoende aanspannen om goed te zijn & dus bengelt ie. Fuel-belt vandaag dus maar gelaten voor wat 't was en enkel gewapend met 'n paar energierepen op pad getrokken. De wind was ook weer van de partij, wat in 't terugkeren zorgde voor ongevraagde extra belasting. Niet dat dit nodig was want op 't eind voelde ik de beenspieren maar al te goed. Dergelijke afstand liep ik nog niet dus dat zal wel normaal zijn. Uiteindelijk toch niet stikkapot bij thuiskomst, wat hoopvol is. Afwachten hoe 't morgenochtend voelt ...

3 opmerkingen:

Johan zei

Proficiat met je dertiger. Duidelijk goed bezig voor de Maasmarathon. Ivm de web log loop, ik ben daar ook met Saskia, partner, en dochter van 6. Tijdens de loop kan Saskia steeds als oppas fungeren.

Anoniem zei

Inderdaad, er zal daar volk genoeg rondlopen om een oogje in het zeil te houden. Bovendien is het maar een uurtje lopen en is het parkoers in een provinciaal domein, volledig verkeersvrij dus.
Ikzelf heb daar vier dochters rondlopen, uw dochtertje mag gerust meespelen.
By the way, proficiat met uw dertiger. Knap gelopen !

Anoniem zei

knappe training Bart! En je blog oogt wel héél mooi nu, beter dan dat zwart kleurke :-)