woensdag 17 mei 2006

Go see the doctor ...

Na - tegen beter weten in - eerst het volledige gamma aan huis-tuin & keukenmiddeltjes (lees:kwakzalverij) te hebben toegepast, ben ik vandaag dan toch bij de orthopeed in 't ziekenhuis beland. Diagnose : tendinitis die zorgt voor pijn in de dij. Oorzaak is ofwel overbelasting ofwel té snel herbeginnen (met teveel km's) na die last aan m'n kuit. De pijn aan de onderbenen - zelfs bij 't stappen - is dan weer te wijten aan m'n steunzolen die ik al véél eerder had moeten vervangen. Toen moeder natuur de "ideale loopvoeten" heeft uitgedeeld stond ik immers redelijk achteraan en werd ik bedeeld met 'n flinke holvoet waar méér dan goeie steunzolen niet overbodig zijn :-)
Da's dus flink balen ... dan loop ik es treffelijk in de winter en op 't moment dat het nodig is, moet ik aan de kant blijven zitten. Eigen schuld ook natuurlijk, dat van die steunzolen wist ik nochthans. Lopen is voorlopig dus niet zo'n goed idee ...

1 opmerking:

Anoniem zei

Bart, ik kon nog aan een borstnummer geraken bij david ( zie http://letman.blogspot.com/ ) Aangezien het enkele dagen nog niet zeker was of je nu ging meelopen ( 20km brussel ) of niet, heb ik dan maar gekeken bij david. Anyway, bedankt voor de moeite en een spoedig herstel gewenst ! Koen.