dinsdag 26 september 2006

"Luiheid is ...

... des duivels oorkussen". Van wie kwam die onzin ook alweer ? Maakt ook niet uit. Feit is dat 't wat lopen betreft alweer niet echt regelmatig is geweest. Donderdag had ik 't nog letterlijk op een lopen gezet voor netels. Bij het invallen van de duisternis liep ondergetekende immers nog in 't park rond en was ik "effe" het goeie spoor bijster & voor 'k het wist zat in midden in 't bos tussen de netels. En ok, lopen bevordert de bloedsomloop wél, maar zo fel hoeft 't nu ook weer niet. Enfin, ondanks alles toch 'n goeie duurloop van 15km. Zaterdag overgeslagen omdat 'k lag te genieten op dat oorkussen :-) Gisterenavond heb ik die schade dan wel ruimschoots ingehaald. Een flinke duurloop van ruim 2uur ( 20km +) aan héél rustig tempo, dus dat zat wel goed. Mocht ik in de maand augustus niet stilgezeten hebben, dan stond 'k nu al een stuk verder, maar ja ... geduld is ook 'n mooie kwaliteit zegt men me ...

Geen opmerkingen: