zondag 9 juli 2006

Zweterig (13,9km)

Gisteren in de vooravond nog es 'n tourke gaan lopen, kwestie van toch 'n beetje de schijn op te houden dat er nog enige conditie is :-) Alhoewel de zon niet voluit scheen was dit toch nog behoorlijk warm. Ik heb 't dan ook rustig gehouden en ervan genoten. Lopen in de zomer is sowieso m'n ding niet ...dus met af en toe es lopen als 't warm is kan ik me wel verzoenen. Zonet trouwens nog de verslagjes gelezen van de moedigen die de Guldensporenmarathon liepen (ik ben niet echt up-to-date, ik weet het :-). Knap van iedereen die dit presteerde. Tot een volgende !

1 opmerking:

Anoniem zei

Een voordeel van een tijdje niet meer te lopen : de goesting wordt steeds groter om terug de loopschoentjes aan te trekken. En éénmaal de baan op heb je er meer voldoening aan.